دلایل شکست یا موفقیت فروشگاه اینترنتی چیست؟

چگونه فروشگاه اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

ساده ترین تعریف فروشگاه اینترنتی ارائه خدمات و محصولات در مقابل دریافت اینترنتی پول یا دریافت پول پس از تحویل بر پایه وب و بستر اینترنت است. به فروشگاه اینترنتی نام های دیگری چون فروشگاه الکترونیکی یا فروشگاه آنلاین نیز می گویند.

مزایای فروشگاه اینترنتی عبارتند از بستری مناسب با سرعت و دقتی بالا برای معرفی محصولات و خدمات شما، حذف واسطه ها در بازار ،کاهش هزینه ها و در نتیجه ورود شکت های جدید و نوپا در عرصه رقابت، خدمات پشتیبانی بهتر و کارآمدتر و بسیاری از مزایای دیگر.

تا اینجا همه چیز خوب به نظر می رسه و کافیه به یه شکت ارائه دهنده فروشگاه اینترنتی سفارش بدیم و همه چیز تموم شده است و از فردا کسب درآمد رو شروع می کنیم ومطمئنیم که زود پولدار میشیم.

ولی اینجا باید یه مطالبی دیگر هم گفته بشه مطالبی که، من کسی رو به اسم علی می شناختم که رعایتشون نکرد و خودش یه فروشگاه اینترنتی راه انداخت و بعد از سه ماه ورشکست شد .

بزارید که بررسی کنیم که چه چیزهایی لازم است  تا یه فروشگاه اینترنتی به موفقیت برسد و به فروش بالا در اینترنت دست پیدا بکند . شما اگر بخواهید در اینترنت مثلا به دنبال یک گوشی بگردید چیکار می کنید. شما گوگل رو باز می کنید و مثلا می زنید گوشی آی فون، قطعا هر سایتی که اول بالا بیاد و توی صفحه اول باشد شما به اون مراجعه می کنید و حتما به خرید منجر میشه.

پس حالا  تکلیف این همه فروشگاهی که در صفحات بعد گوگل توی این زمینه هستند چه می شود فکر می کنم سرنوشت اونها هم مثل علی است که بعد از سه ماه ورشکست شد.

نکته جالب این است که یک فروشگاه اینترنتی ممکن است محصولات مختلفی ارائه بدهد و به همین دلیل باید با نام همه آن محصولات در صفحه اول گوگل باشد. اگر این اتفاق بیفتد مطمئنا موفقیتش تضمین شده هست البته عوامل دیگری مثل کیفیت طراحی گرافیکی فروشگاه ،مرور آسان در میان محصولات فروشگاه ،خرید محصولات با کارت عضو شتاب ، نحوه تحویل به موقع محصول به مشتری ،همه و همه از ملزومات اساسی یک فروشگاه اینترنتی موفق است.

ازشما خواهش می کنم اگر می خواهید به سرنوشت علی دچار نشوید و رویای خود را به حقیقت تبدیل کنید از  جستجوی عباراتی مثل فروشگاه ساز اینترنتی ، تحویل یک روزه و …خودداری کنید .اگر این ها اثربخش و کاربردی بودند، الان همه مردم فروشگاه اینترنتی می زدند و خلاصه از فردا همه پولدار بودند. قبل از هر چیز به، نمونه کارها و مشتریان قبلی جایی که برای شما فروشگاهتان را طراحی می کنند دقت کنید و تحقیق کنید.

تیم مشاورنت، با رزومه عالی و سابقه عالی ایجاد فروشگاه های اینترنتی، در این مسیر در کنار شما خواهد بود.

همین الان با کارشناس مشاورنت ۰۹۱۳۶۴۵۲۳۳۶ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط